dimarts, 4 de desembre del 2007

Feits d'un sàbat

Qui es podria estar de mostrar això?...















El destí els ha unit. Qui havia de dir que la defensa de la pàtria havia de ser el motiu que els fes marcar el mateix pas. Joan B. Culla, noble caballer barceloní, ha estat símbol d'una època pel país. Rotund, emmirallador, diligent i calculador, així és com en J.B. va postrar les plantes dels peus a la Via Laietana disposat a marxar sobre l'enemic. Qui li fa de conhort no és altre que Oriol Junqueras, l'agosarat cabaler vicentí que perturba l'hegemònic reialme del Rotund. Fill de plebeus enriquits de mà bruta, l'Ample escudejà la milicia catalana disposat a prendre la Ciutat Comtal. L'unió de llurs potències feu tremolar l'epicentre del país i les exequies del rei Jaume que contemplava mar enllà. Units per sempre, ego et altri.

1 comentari:

Silvs ha dit...

Des de terres italianes us encoratjo i animo amb aquest petit gran bloc! (smpre m'ha fet gràcia aixo de petit-gran)

I res... a mi em sembla que 0506 és molt bon titol i simbol de la nostra promocio!!! jujujuj q boooooooooonic!!!!! Oh! i sabeu q??? ja sé q ningu m'ha preguntat... pero al segon semestre torno x la UAB i sisiisisisissiisiiii algunes amb el nostre, unic i inconfusible grup 1! lalalalalalalalalalaaa

Per cert, aquesta foto és un muntatge o era aixi a la realitat? hummmmmm... :$ Quina vergonya haver-ho de preguntar,,,pero no és pot tenir tot! jujuj

Baciiiiiiii ^^



PD: estic a un pc d la uni i no tenen accents a les "o" ni a les "i" ni "u"... no us penseu q m'estic descatalanitzant ni res eeeh!!! jujujju